Pr-trick eller riktiga intriger?

Lite spännande är, det iaf, men roligast är ändå kommentarerna till deras bloggar, den ena tjejen godkänner inte allas kommentarer tyvärr men så här ligger konflikten till i stora drag:

Alexandra, 17 år, superfjortis. Ljuger och säger att hennes skor och kläder är från London fast hon handlar på din sko. Anklagar sin kompis för att vara slampa, knarkare och annat öppet i sin blogg
Hon verkar dessutom vara rasist och ser ofta ner på andra människor, även det öppet i sin blogg.

Fanny, 17 år, kompisen som Alexandra snackar skit om. Det är även hon om avslöjat att Alexandra inte alls har äkta märkesväskor utan hennes pappa köper med billiga kopior från Thailand. Hon anklagas av Alexandra för att knarka, vilket hon påstår inte stämmer..

Jag tror att det är en uppgjord konflikt för att locka fler läsare men

Kommentarer
Postat av: Fanny Strömberg

Alltså.. hur kan ni vara så hemska?
Att ni tror det är något PR trick :/ jag blev sviken och skrev av mig, men hon anklagar mig för saker jag inte ens är.

2008-05-20 @ 22:02:59
URL: http://fannu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0