Så går du ner i vikt!

Vägde mig förut igår och såg att jag gått ner 2 kg sen sist jag stod på vågen.
Tidigare i livet har jag tänkt lite på vad jag äter. Men det gör jag inte alls på samma sätt nu. Jag har ingen aning om hur många kalorier maten jag åt innehöll.  Så vad är det då? Det måste vara min livsstil. Du behöver inte banta

 Hör och ta efter!:


Skaffa gärna barn, men håll dig sen ensamstående. Tänk själv hur gulligt och smaskigt det hade varit i soffan nu franför schlagerfestivalen?

Eftersom du är ensamstående så får du oxå resa dig upp 25960 gånger per dag. Skämm bort ungarna, låt dom för guds skull inte gå och hämta något själv!

Ät på oregelbundna tidet, stek allt i smör, koka allt i grädde och 'ät inte tråkig mat! Gärna nåt riktigt flåtigt vid halv elva på kvällen!

Ät inte frukost men drick MYCKET kaffe under dagen.

Skaffa häst och MINST två hundar.

Ät godis eller chips (båda går bra) minst en gång om dagen.

Drick mycket Cola light (gillar inte den vanliga smaken)

snöa in på saker (kroppen får säkert en chock) typ ät omelett varje dag i två veckor och byt sen ut det mot stuvade makaroner.

Skaffa bil UTAN servo, det ger träning i armarna!

Gå ut två gånger per år, alkohol innehåller mycket socker.

Och så sist men framförallt, var väldigt nervös tänk mycket på saker..

Så ska du se att kilona droppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0