Sommarplaner?

Nu så! Hemma och barnen sover, Ville sover snart iaf. Sen ska jag äta lite kvällsmat och lägga mig med datorn i sängen och läsa bloggar och annat skvaller.
När jag flyttar ska jag köpa kuddar till sängen så man sitter bekvämt med datorn. Mycket jag tänkt köpa när jag flyttar... Får prioritera lite. Det ska ju till med aktiviteter på sommaren med. Mina barn är ju små så dom uppskattar fortfarande en dag på stranden, värre blir det väl sen med skara sommarland, liseberg, grönalund, legoland osv. Jag fattar inte en del som ska göra ALLT på en sommar. Ingen unge blir väl lyckligare av det! Ok att man åker på en eller två saker men man måste inte göra hela barnnöjes Sverige på samma sommarlov.
Förra året var vi på Kolmården och sov på deras hotell. Mest för våran egen skull förmodligen, Doris tyckte iofs att det var jättekul för stunden men det är ju inget hon mins nu ett år senare. Jag gillade hotellmaten mest så jävla god buffe!

Iår iaf ska det bli kanonväder hela sommaren tror jag och då ska jag passa på att utnyttja dom lokala stränderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0