Ålder.

Igår ringe barnläkaren från Barnavårdcentralen upp mig, jag svarade som vanligt:
"Sara."
Fick till svar:
"Ja hej du, är din mamma där?"
Jag tänkte lite..
"Ja det är jag som är mamman,,,?"
Han blir generad men verkar ändå inte riktigt tro mig:
"Jaha,... du låter väldigt ung.. Är det Sara?"

Öhhh först tänkte jag att jaja han kanske trodde att jag var typ 15 år eller så, det kan kanske en del tro som bara hört mig i telefonen MEN sen kom jag på att han är mina barns läkare, han vet altså att barnen i den här familjen är tre år och ett år. Tjejen är tre år, det var altså så att han trodde det var hon som svarade?
Pratar jag inte rent? Pratar jag som en treåring?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

HAHAHA :D När det ringer försäljare och så hit brukar de också fråga om jag har mamma/pappa där.

2008-11-25 @ 19:32:12
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0