Brända potatisar.

Att häcka vid datorn samtidigt som man lagar mat är inte alltid en bra ide. Jag hade satt på en kastrull med potatis och satt mig här för att läsa lite bloggar, läste blandannat Annas blogg där hon hade ett klipp med KSMB, blev att jag spann vidare på deras videoklipp på youtube och ni som minns Kurt Sunnes med Berit kanske ocå minns att det är ganska skränigt och rent av omusikaliskt? Även om jag inte alls tyckte det för tio år sen men det är mycket som har hänt sen dess.
Iaf så frös jag för det är 19 grader i min lägenhet så jag gick till garderoben för att ta på mig en tröja. Där kände jag att det luktade bränt. Just det potatiskok!
Kvar i kastrullen fanns ett gäng svarta bollar som torrkokade och rykte. Nice.
Fick bli wookade grönsaker till laxen istället men det gick bra det med! Sen hade jag även rödkol, tycker det är SÅ gott. Det är nog det godaste på hela julbordet! Men jag vet inte om det är nyttigt? Är det det? Ganska söt smak ju.

Om du läser det här föresten anna så har jag smarrigt skvaller till dig! =)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Då måste du glömt dem länge :P

2008-11-26 @ 20:48:56
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu blev jag nyfiken! Berätta!

2008-11-27 @ 12:31:44
URL: http://agahnim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0