Choklad.

Idag är vi hemma och tar det lite lungt på förmiddagen, vi var hemma ca halv tolv i natt och det gjorde sitt med barnens humör. Man kan sammanfatta det med att de grät från vi gick på tåget i Göteborg tills vi var framme med bussen hemma. Sen sov båda på typ en sekund.
Idag har vi mycket saker att göra, lika bra att ta tag i det så man slipper våndas. Ikväll kommer pappa hit så han ska få en liten farsdagpresent. Chokladtryffel med congac i . Det kanske inte låter så gott men det är skitgott! Från en chokladfabrik i Göteborg. Vilgots pappa fick likadana fast med wiskeysmak, dom är oxå skitgoda,  jag krävde att få smaka!

Helgen har iaf varit trevlig och vi har tagit det ganska lungt, det är ju rätt jobbigt att fara runt på en massa när man har med barn att göra, bara att åka spårvagn kan vara ett äventyr i sig.
Bäbis sov sig igenom tåg, spårvagn och buss. Jag åkte mycket tåg med honom när han var valp så han är väligt smidig att resa med, betydligt smidigare än mina barn.
Så nästa gång jag ska åka och hälsa på så är det bara jag och Bäbis som åker! Det ska bli jätteskönt! Så kan vi åka ner till ullared och julhandla julklappar och så. Inget som små barn uppskattar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0