Förberedelse.

Min pappa var nyss här och passade mina barn under tiden jag var på ett möte. Efteråt gick han till Univeristetet för att ha en två timmar lång föreläsning.
Av klockan att tyda så har han just börjat sin föreläsning nu, av min diskbänk att tyda så ligger hans anteckningar och förberedelser kvar här.  Får ni ångest nu?
Jag vet att han kan improvisera så jag tror det går bra, sist han skulle föreläsa så åt vi lunch tillsammans innan och jag frågade lite engagerat vad det skulle handla om men fick till svar att. "Det minns jag faktiskt inte jag har inte min kalender med mig heller, men jag brukar komma på det när jag väl står där och uppfattar hur eleverna beteer sig, dessutom ska en annan person prata lite innan mig så jag kommer väl på något smart" Alltså han är ju ingen lärare så det är ju knappast så föredragen är inpräntade i skallbenet.
Då fick jag lite panik men nu är jag mer van.

Själv kan jag toka till det varesej jag har förberett mig eller inte. Tex så var jag tvungen att ringa till min bovärd i förrgår eftersom vattnet i ena toaletten försvinner fort och då luktar det avlopp i hela lägenheten. När jag skulle säga just den meningen så blev det "Det luktar avlopp i hela mitt ansikte." Snygg är han oxå min bovärd, hoppas han fattade att det var i lägenheten det luktade och inte på mig, hoppas.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha där fick jag dagens garv!! I ditt ansikte ;D

2008-11-05 @ 15:49:55
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0