Fortfarande i Kiljävel.

Nu har jag sett nog av den här hålan. Tåget har stått stilla i över en timma, vi är snart två timmar försenade. Jävla skitsj.
Doris har frågat femhundratjugosju gånger när tåget ska åka, Vilgot sover (tack gud), Jag börjar känna mig hysterisk.
Om dom ändå kunde komma hit så jag kunde förklara för dom att det är upp till dom nu att underhålla mina ungar sen för jag hade minsan tajmat in båda på bästa humör(sömn inför detta och nu kommer dom båda vara hungriga de sista två timmarna.
Har inge sj nån tidsgaranti? Borde dom inte sätta det sista folket som ska till Göteborg i en buss istället så vi slapp vänta på dom i två jävla timmar?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Men åå va träligt! Jo de har tidsgaranti, du får lämna in en lapp som du kan hämta så får du pengarna tillbaka!

2008-11-07 @ 19:50:50
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0