Inga mer barn, tror jag.

Jag har rensat ur barnens garderober och en hel del var aldeles för smått. Vilgot kan ju ärva en del men vart jag ska göra av hans gammla kläder vet jag inte, en del saker vill man ju spara. Dom vill ju säkert använda det till sina barn (not).

Iaf så vill jag nog inte ha fler barn, man ska aldrig säga aldrig för vem vet vad jag tänker om tio år.
Men nu tror jag iaf att om tio år vill jag njuta av friheten! Då är mina barn elva och 14 år! Kanske dom kan dela ut reklam och försörja mig då?

Nej men fatta att bara kunna gå ut själv med hunden en halvtimma! (min hund kommer leva i 50 år.) Att skaffa småbarn igen då verkar ju vansinnigt! Nä träffar jag en kille som gärna vill ha egna barn så får han göra det på eget håll! Dessutom vill jag kuna göra andra saker med barnen, resa och hänga med dom (tror ni jag får det?) Hur lätt är det med en bebis?

Kommentarer
Postat av: Å

Ja man ska väl aldrig säga aldrig men tänk vad behändigt om karlarna kunde va gravida i stället.



Kramiz Åsa

2008-11-14 @ 11:46:03
URL: http://goto.glocalnet.net/asa-linda/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0