Kom ihåg!

Nu har jag ickestressat hela dagen, det resulterar såklart i att jag måste superstressa resterande av dagen, smart där! Men ibland är det värt det bara man får ta det lite lugnare ett par timmar.
Imorgon ska vi med tåget till Göteborg jag och barnen, och hunden såklart. Blir grejer det, hysteriska familjen på ett tåg. Datorn ska jag ha med mig oxå, barnvagnen och väskor.. Måste praktisera detta lite, organisera.
Ska försöka att inte packa för tre månader när vi bara ska vara borta en helg. Men vi är ju ändå tre personer och en hund som ska ha grejer. typ.. :
Välling, flaska, blöjor,  pyamaser, kläder, ytterkläder, barnvagn,  tandborstar,  favvokuddar, gosedjur, kanske en bok, fika till tåget, kläder till mig, neccesären, kameran, mobilen, plånboken TÅGBILJETTERNA.

Kommentarer
Postat av: Anna

VAD ska du göra i göteborg?

2008-11-06 @ 17:06:36
URL: http://agahnim.blogspot.com
Postat av: Madde

Å herregud, lycka till... =)

2008-11-07 @ 11:54:32
URL: http://metrobloggen.se/goforgold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0