Naken.

Idag känner jag mig avklädd, som om jag glömt något. Jag har lämnade in min vigselring igår på omgravering. Det ska stå mina barns namn och födelsedata i den. Som en barnring. Den är klar nästa vecka. Men har man haft något på fingret jämt så tänker man på det hela tiden.
Nu kommer det kännas helrätt att ha den på sig sen, jag gillar ju ringen i sig men texten i den betyder ju inte ett skvatt längre, det kommer ju alltid mina barn göra, såklart. Nu kan jag alltid ha den på mig och tror nån att jag är gift (som min släkt är rädd att folk ska tro och jag ska leva ensam och bedrövlig haha) så är det väl inte hela världen!



(min ring)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jättefin ring!

2008-11-26 @ 20:50:51
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0