Onödig teknik.

Igår var det dax att förlänga mobilabonnemanget och jag var inte sent ute. Min mobil var en aning utsliten men hade med undantag för två reparationer hållt riktigt bra! Jag pratar mycket i mobilen och batteriet var en aning utnött.
Så igår skaffade jag en ny!

Det blev denhär:



Dels för att jag haft en Walkmanmobil innan och gärna ville ha det igen och sen för att den inte kostade massa i månaden som en del andra gjorde. Men iaf, jag fattar ju musikspelaren, smsa, mmsa och att ringa. Det man har en mobil till?
Resten gör mig mest stressad, igår kväll när jag skulle ställa larmet så hade ljudet på mobilen försvunnit, larmet skulle gå ljudlöst. den var inte inställd på ljudlöst så jag har ingen aning om vad som var felet, efter en halvtimmas klurande och lösning i instruktonsboken så startade jag om mobilen och då kom ljudet tillbaka.
Sen byter den låt om man skakar den åt ena hållet, höjer/sänker volymen om man skakar den åt andra hållet (onödigt som FAN), den har en stegräknare som tydligen känner av om man går eller åker bil, hur!? En del andra funktioner har jag inte ens vågat gå in på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0