Söndags uppdatering.

Lung och skön helg. Har tänkt och funderat lite. Man ska nog tillåta sig att må lite dåligt ibland om det ska ha en chans att bli bra.
Kollade på en Prinsessafilm med D i morse, den var väldigt romantisk, jag gillar inte att se på barnfilmer och absolut inte romantiska filmer men den här fastnade jag i och såg klart på hela, för att sen känna mig lite kär resten av dagen.
Idag har vi varit på vernissage, precis lika tråkigt som det låter. Där ungefär försvann min nuvunna förälskelse, bland tavlor målade i akvarell föreställande björkar. Dessutom bjöds det på coca cola.. Inte champange som hade passat den mer romantiska stämmningen.

I veckan (nu kanske ni förstår att jag inte har nåt att skriva om) så händer det inte mycket. Men på Lördag ska vi ju åka till Globen! Ska bli skoj! Sjukt vad fort det har blivit December snart!
Helgen efter det fyller Ville ett år och helgen efter det tar jag en snabbvisit till Göteborg och sen är det Jul! 2008 var verkligen inget långt år. Längtar lite efter sommaren nu, efter jul DÅ ska jag börja längta efter sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0