Svartsjuk.

Min dotter har åkt på kalas, uppklädd till tänderna och oerhört förväntansfull!
Jag sitter här och luktar svett, jag känner det typ genom morgonrocken som jag svept in mig i. Om ett par timmar ska jag åka med M till stallet, oftast det som händer när man är barnledig..
Iaf så vill jag ducha innan jag tar på mig stallkläderna som luktar typ gödsel, men mitt samvete tar emot. Anledningen är att jag har levt ihop med en kille som blev svartsjuk när jag åkte till stallet eller gymmet om jag dushade innan.

Så kunde man tydligen inte göra för då hade man förmodligen ohämmat sex med gyminstruktören eller på höloftet med nån snygging. (Vart finns den snyggingen?)

Grejen är att har man gått hemma med småbarn en hel dag eller jobbat imom vården (spyor, vuxenblöjor och slem.) så vill man gärna dusha innan man går till gymmet. Skitigt svett luktar så mycket mer än rent svett!
Nu dushade jag ändå, så stark är jag. Men jädrans vilka historier han kunde hitta på. När jag tränade mycket så gick jag ofta på två pass på raken, och då hade jag förmodligen haft VÄLDIGT roligt.

Jag vet inte hur det går till när folk är otrogna men häder det verkligen på typ gymmet? Hur fasiken får man till det?

Kommentarer
Postat av: Sandrah

HAHA vad sjukt, men han kanske inte ens trodde på att du gick till gymmet?

2008-11-15 @ 13:46:02
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0