Tills du inte är hungrig längre.

Äntligen har illamåendet efter kakorna lagt sig och jag lagade en supergod (om jag får säga det själv) laxpasta. Efter att ha kraffsat i mig en rejäl potion så tog jag en till. (Jag kan inte bedömma pastamängd när jag kokar tydligen.) Men efter en halv tugga så kände jag bara noway att jag ska föräta mig och hamna i matkoma igen, så jag la faktiskt det i en matlåda istälelt.
Jag ska börja äta som japanerna, dom lever länge. Dom äter sig aldrig mätta utan slutar äta när dom inte är hungriga längre. (Källa kunskapskanalen)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag äter alltid för mycket, är ju så gott. Jag kan inte sluta bara för jag inte är hungrig längre. Jag äter tills jag inte kan röra mig längre ist :P

2008-11-28 @ 14:23:45
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0