Dagens andra rodd.

Har städat kaninburen som var ett större projekt än jag trodde, fick ju sanera balkongen efteråt. Sen har det blivit tvätt, plock, disk och obligatorisk damsugning. Passade på att möblera om i vardagsrummer, eller ja byggde om soffan. Så nu har jag en femsitts på bredden med fotpall istället för en hörnsoffa.
Vi har även ätit middag, kycklinggryta och bulgur, Vilgot åt tre potioner! Så det verkar uppskattat, åt inte så dåligt jag heller.
Nu sover han middag och ajg kräver att få sitta ner en LITEN stund, solen har gått i moln så då slipper jag ha ångest över att vi inte är utomhus. Söndagar är bra på tvn med, går repriser helatiden på allt man inte hunnit se i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0