Dubbelmotion.

Idag efter jag tränad och forcerat mig själv i bastun med Malin så hämtade jag barnen och drog vidare till äffären, väl där frågar Doris om vi kan baka.. Visst tänkte jag vi kan göra kladdkaka, eftersom det är det enda jag kan bara utan att det blir oönskat kladd. (det ska ju vara kladd). När väl kakan var i ugnen skulle jag vispa grädde till.. Kom på att jag har ju i berusat tillständ lånat ut min elvisp! Så nu har jag vispat för hand! FRUKTANSVÄRT jobbigt och fan vad ont det gjorde i handleden! Stackars stackars bagare innan elvispen uppfanns.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag som tycker det tar tid och är jobbigt MED elvisp till och med!

2009-04-21 @ 20:53:04
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fick ett tips på hur man ska göra när man ska vispa grädde för hand. Kollade på leila i Tv4+...Du häller i endast lite lite grädde i bunken och vispar tills det blivit klart...(går jättefort när det är så lite.) Sen tillsätter du lite grädde i taget och gör likadant och vips så är det klart!

2009-04-21 @ 22:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0