Fortsättning på dagen.

Jag tog en powerwalk runt orrholmen med Bäbis och sen tillbaka till bilen som stod vid Mariebergsskogens parkering. Åkte till barnens hus, köpte parasoll till Vilgots vagn, gick och kollade lite i djuraffären brevid och kände att jag ORKAR INTE träna, försökte avboka passet via telefonen men efter 15minuter i samtalskö gav jag upp och insåg att Gud talar om för mig nu att jag är i dålig kondis och MÅSTE träna. Fick nån sorts snedtändning och köpte chilichesse och en kycklinghamburgare,. Åkte hem med hunden och vidare till gymmet,
När jag väl var det gick det riktigt bra! Man ska bara ta sig dit...
Efteråt gick jag till frissan och klippte mig! Blev nöjd faktiskt, sen råkade jag gå in på HM och dessvärre köpte jag mörkgråa tajts och en vit lång tubtopp till det, ett par UNDERBART sköna mjukisbrallor haha och en klänning.. Inga dyra plagg i sig men ändå.. Inte bra för plånkan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0