Fredag igen, veckorna går fort.

Mattan är färdigtvättat och startade långt innan jag klivit ur sängen! Perfekt! Barnen lät mig sova till halv nio idag men jag drömmde lite knepigt så det var skönt att vakna. Jag blev skjuten i huvudet när jag satt i en bil av en kille. Men jag klarade mig efter att varit på sjukhus. Sen var han efterlyst av Säpo, men jag lyckades träffa honom och blev jättekär i honom trotts att han skjutit mig i huvudet så vi blev ett par och jag blev gravid och var jätterädd att Säpo skulle hitta honom och döda honom . Så han gömmde sig och skickade sms ibland, när barnet var fött så skickade jag ett mms till honom med bild men då trodde han knappt på att det var hans, vilket svin! haha. Men sen skulle han försöka träffa mig och barnet utan att bli dödad och då vaknade jag. Hoppas det gick bra iaf han var sjukt snygg!
Tror du det är dax för det där PP kanske Malin? haha. Det här kan ju inte vara sunt.

Idag ska jag vara hemma med barnen och plocka lite eftersom den ena av dom är sjuk. Sen ska jag lämna halva barnaskaran och åka till gymmet på ett kombinationspass av spinning/bodypump. Efter det hade jag tänkt mig minst två glas vin på balkongen innan jag ska färga Malins hår.. Men bara för det är det MULET idag! Det händer inte att jag är lite barnledig när det är fnt väder! Jag ska inte dricka vin på balkongen verkar det som.. Får bli en drink i soffan då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0