God kväll.

Nu ligger jag i sängen och ska kolla på tv lite innan jag somnar. UNDERBART väder idag! Har spenderat många timmar ute med barnen och äntligen har jag städat bilen. Nu är det bara att byta sommardäck med då... En del påskmat har ätits med och ett och annat chokladägg. Nu räcker det med det!
Imorgon ska jag om vädret är lika underbart rensa ur förådet annars blir det pyssel i lägenheten istället.
Jag älskar verkligen min lägenhet ju mer jag gror in mig i den desto mer trivs jag. Kommer bo här minst fem år till så då är det ju likabra att göra det hemtrevligt.
Min stil är kanske inte så "snygg" men det är ju jag som ska bo här så min smak gäller =)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0