Hungrig.

Nu har jag löst halva kartonghögen, min granne och jag dividerade om jag skulle våga ställa kartongerna där. Hon som just flyttat in. Hon hade slängt kartonger där och sen hade MIN heta bovärd ringt och skällt på henne. haha så jag vågade inte.. åkte till återvinningen, själv satt jag som en klistrad fluga på instrumentbrädan, det fanns ingen platts för mig kvar i bilen lite svårt att styra och framförallt se men det gick vägen.

Så nu var det gjort. Annars har jag mest ätit idag känns det som jag är så jävla hungrig! Omättlig, bottenlös. Jag har sånadär dagar ibland, typ en gång i månaden vet inte vad det beror på. Nåt med menscykeln? Jobbigt är det iaf! Speciellt när man är en tjockis som inte vill äta helatiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0