Inatt fick jag ett sms.

Som jag såg imorse när jag stängde av alarmet.
"Inget sex idag heller. Ska fan sexstrejka själv nu med o visa den dagen hon vill, om den nu kommer."
Haha, så otroligt komiskt. Jag har tre killkompisar med samma problem, dom har fasta förhållanden, sambos.. Men dom får inte ligga. Jag har minst lika många tjejkompisar som inte vill ligga. I början av ett förhållande vill man inget annat än att gänga.. Sen avtar det där kaninbeteendet, iaf för tjejen. Jag såg en skitbra förklaring på det där på kunskapskanalen, kan inte återberätta det trovärdigt men det hade sina biologiska förklaringar.
Men det mest avständande är nog faktiskt tjat! Dissningsmetoden tror jag funkar bäst. Då blir det lite spännande igen. Det kanske mer är tjejer som vill erövra egentligen?
Jag önskar dig lycka till iaf vännen, du har mitt stöd!  haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0