Jävla idioter.

Idag skulle ett par komma och köpa barnvagnen jag har ute på blocket. För det första så har dom prutat från 1700 till 1300, ett väldigt bra pris! Dessutom kom dom en timma efter avtalad tid och dom ringde såklart inte och sa att dom var sena, jag hatar sånt! Sen när dom väl kom så gick min hund såklart fram och hälsade och då ville dom inte ha vagnen för TÄNK OM deras bebis skulle bli alergisk!?!?! Hallå jag sa att det är bra att dom kommer under eftermiddagen för jag ska åka till stallet. Klickade det inte i deras huvud då att jag hade djur? Sen tycker jag man frågar sånt innan om man nu är så hysterisk.
Jävla puckon nu har jag suttit och väntat på dom i onödan......

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Fan så störande!! E väl bara dammsuga vagnen :P

2009-04-08 @ 19:51:20
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0