Laddar om.

Har fixat gymmet och stallet. Kände mig riktigt stark när jag tränade haha. Man blir stolt över sig själv när man orkar öka på viktmotståndet, dessutom får man bättre självkänsla av att se hur folk egentligen ser ut i omklädningsrummet. Vanliga kroppar är inte som på reklambilder direkt som annars är det enda man ser.

Nu har jag landat framför datorn fem minuter och ska åka igen och hämta mina älskade barn, sen ska vi åka och handla inför helgen, kylen ekar tom. Verkar bli en riktigt lung helg med båda barnen hemma men vi får väl hitta på något lagomt. Skönt att inte flänga runt en massa med. (Säger jag nu när jag är trött, imorgon kommer jag skaka av hyperaktivitet) Men då kan jag ju alltid ta tag i mitt hem och städa, hehe.
Kanske ska ta och laga något gott ikväll med..En stor skål med Chilichesse vore inte fel! Men det är nog för avancerat för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0