Lite om idag.

Vi tog en ordentlig cykeltur, (jag cyklade barnen åkte i cykelvagnen och hunden sprang brevid) I två timmar åkte vi, nedför krp var lätt som en plätt, Bäbis åkte med barnen i vagnen då så han inte skulle bli för trött. Sen när vi skulle hem igen var det inte lika kul.. Jag kan tänka mig att Krp kommer bli ett attraktivt område när Karlstad svämmar över. Hela området ligger på en hög höjd.  Ont i rumpan har jag med efter gårdagens primiärtur. Blir inte så skönt på spinningen imorgon kan jag tänka mig.. Har lite cykelplaner för sommaren oxå. Ska hålla det lite hemligt ett tag tills allt är klart, men det är ganska galet och INTE min ide, men ändå en häftig sak att ha gjort..

Syndat har jag gjort så det räcker för hela veckan idag oxå.. Chips OCH glass. Katastrof. Men imorgon blir det skärpning då... igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0