Lördagsplaner.

Idag fick jag en rejäl sovmorgon när inte lilleman var hemma, Doris satte sig framför barnprogramet på egen hand.
Nu har vi haft långfrukost i soffan och myst. Ska hitta på något idag med, tänkte badhuset först med Doris är fortfarande så förkyld, Mariebergskogen känns inte så kul när det är mulet, leklandet är nog oxå för stökigt när man är sjuk.

Skulle behöva hitta vårskor till Doris med, Vilgots är på gränsen till för små med...  Solglasögon skulle jag vilja ha nya eftersom mina är vädligt repiga ... En tur till bergvik då kanske?

Sen ska jag njuta ett par timmar i stallet med och då menar jag verkligen njuta utan ledsen bebis som vill hem det är ju så stressigt jämt annars men nu ska jag ta det LUNGT, och sola! Sen soffan och Robinsson!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0