Mina ögon.

Städningen går inte så väldigt bra, hann med kökbänken och sorterat bort massa gammla papper, läkartider och annat som inte längre är aktuellt att spara. Vilgot hängde i mitt ena ben under helatiden och gnällde så jag ger uppför en stund tills han är på bättre humör. La nyss märke till en sak medans jag satt med honom här. Han har inte blå, inte gröna, inte blåa ögon. Han har likadana ögon som mig! Gråa med en blå cirkel  runt och grön/gula små stänk i. Jag har aldrig tyckt min ögonfärg är speciellt fin men nu tycker jag det när jag ser att han har likadana! Doris har ingenting efter mig typ och Vilgots pappa har bruna ögon så alla har varit så säker på att Vilgot oxå ska få det, mörka anlag är mer dominanta. Men jag tycker nog att Vilgot är mer lik mig med allt, på kort från när jag var lika gammal ser vi jättelika ut. Mammas kille det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0