Morgondagens upplägg.

Fick ett samtal nyss från pappa att han hämtar mina barn imorgon klockan åtta på morgonen, perfekt! Dom ska kolla på motorcyklarna klockan tio men det passar mig bara bra så får jag börja i tid. Ska starta med att åka ut till stallet, göra klart där och nu när jag har sån tid på mig så hinner jag pyssla om Lila en stund.
Hem sen och gå en långtur med hunden. Han behöver verkligen aktiveras nu för de senaste dagarna har jag inte orkat med någon långtur med honom direkt..
Sen får jag väl ta och duscha och sådär, ska visserligen till stallbacken men man behöver ju inte lukta nedkissat halm för det.. Efter saneringen blir det buss in till stan och köpa med någon god smörgås på Subway, möta upp Malin och ta sig vidare till travet, ska jag lyckas bli miljonär? Det är frågan..
Miljonär eller inte så bär det av hemåt sen och ta en ny tur med hunden, byta om och gå vidare på party all night looooooooooong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0