Planer för dagen.

Vaknade aldelses för sent, nu blir det lite stressat schema istället. Har gått med hunden, plockat och städat här hemma nu och innan det hade Doris och jag långfrukost igen. Nu har jag just kommit upp ur ett varmt bad och känner för att krypa ner i sängen igen.. Men jag har lovat mig själv att inom 40 minuter ska vi vara i bilen på väg till stallet. Jobbade med Gona igårkväll och jag vill gärna kolla av om det "gått in" i hennes huvud idag :) Longerade med full mundering och sen när hon tillslut lossnade och slappnade av så tömkörde jag en stund i skritt och lugn tra och då gick hon skitfint! Nu är ju frågan om hon hajjar direkt eller om man får gå tillbaka tre steg.. Sånt här har jag ju lovat att ta i hästbloggen, sorry =).
Men tänk att jag som unvikit unghästar börjar tycka det är roligare och roligare för varje häst som kommer nu. Man märker ju så fort deras framgångar när dom kan noll från början. Sen är det ju toppen att jag har Malin som är liten och smidig och dessutom vågar mycket mer. Vi blir en perfekt kombo där!

Efter stallet ska jag till gymmet iaf och gå på skivstång/konditions pass. Det ska vara som Body pump fast dom har bytt bort benstyrkan (som jag ändå inte har någon) till konditionsträning. Det står att det är ett intensivt pass "för dig som är vältränad" och det kan jag INTE skriva under på!! Men man får väl fuska lite då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0