Saker jag inte gillar.

  • Fula och ogenomtänkta tatueringar, jag är så tacksam att jag inte fick tatuera mig när jag var 14 år och ville ha en ponny på ryggen. Det finns så mycket FULA och dåligt gjorda tatueringar.
  • Sura kassörskor. (Du hittar dom på Konsum.)
  • Folk som har åsikter om hur många sexpartners en tjej har haft. Spelar det roll?
  • Brott som ingen tjänar på, tex när någon stjäl en cykel och gör sönder den och kasserar i närmaste dike. 
  • Vitt vin, varför dricka sånt blask? Surt och äckligt!
  • Reklamavbrott på tv som bara blir oftare och längre.
  • Bläckfiskringar, segt och vidrigt passar säkert till vitt vin! Hugaa...
  • Dygnets 24 timmar. Det borde vara minst tio till om livet ska räcka till.
  • Guitar Hero, vad är det roliga? Sjukt tråkigt spel!




Kommentarer
Postat av: Sandrah

haha negativ du är då ;D

2009-04-21 @ 10:02:43
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0