Söndag.

Idag SKA jag städa och hänga tvätten som har legat två dagar i maskinen, kanske måste tvätta om den då, smidigt.. Måste gå och köpa fika till dagis med, dom ska på utflykt imorgon. Annars är det städning som gäller idag. Trodde ju att jag skulle vara barnledig den här helgen så planerna har fått ändrats lite. Träningen på gymmet får jag ju stryka, men jag har ju både skivstång och crosstrainer hemma.. Så något måste jag ju få till. Träningsvärken har lagt sig nu. Då borde man väl vara redo igen? Imorgon går det inget pass som jag vill gå på heller. Kanske skulle ta en löprunda då.. Aja... Lätt att säga det , värre att göra det..
Ska borsta ur all vinterpäls från hunden oxå det är hundhår på pricis allt här hemma nu.

Ska publicera veckans bild snart som jag fick på msn i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0