Söndagmorgon.

Eller morgon är det inte längre, snarare förmiddag. Har spelat lite piano nu på morgonen, lite frustrerande att tonerna inte sitter som när man var liten bara men jag får repetera lite. Idag ska jag fortsätta med min grundliga städning, vardagsrummet och hallen ska få sig ett ryck först. Rensade ur vinterkläder och la undan i förådet igår så nu finns det lite mer plats att hänga fram vårjackor osv. Säkert en del som behöver köpas nytt till barnen med, dom tenderar att växa..

Jag drömde så konstigt inatt med. Jag skulle åka utomlands, ensam utan mina barn men barnvakten var sen och fyget gick om 55 minuter. Malin skulle passa kaninen och påvägen till flyget kom jag på att jag inte skickat med kaninens mat, så då skulle den svälta ihjäl. (Som att Malin inte kunde kommit på det och köpt mat.) Det slutade med att jag struntade i semestern.






Kommentarer
Postat av: Anonym

tja hur gör du för å få in youtube klipp?

2009-04-26 @ 17:58:08
Postat av: sara

Hej! Jag kompierar texten i rutan som det står "bädda in" över på sidan av klippet. Sen I blogginlägget klistrar jag in det i HTML.

2009-04-27 @ 13:12:12
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0