Strul.

Fan vad saker ska strula till sig ibland! Nu längtar jag efter kvällen så jag får gå och lägga mig igen! Men det är bara för att jag druckit på tog för lite kaffe, tar igen den nu sen kommer jag vara i bättre form. Idag ska följande göras:

  1.  Lämna barnen på dagis, om tio minuter.
  2. Åka till Karolinen och lämna blod.
  3. Halvlångtur med hunden
  4. Styrketräna följt av bastu.
  5. Åka till Granngården och köpa foder och bandage
  6. Åkta till stallet och greja.
  7. Hämta barnen.
  8. Köpa mjölk, bröd.
  9. Laga mat.
  10. Städa, hänga upp tvätten.
  11. Ta kort på Vilgots spjälsäng så jag kan sätta ut annons på den.
  12. Kvällsmat och natta barn.

Vilgot var föresten inte uppe och gick igår det var hunden som tassade omkring. Vilgot sov hela natten stilla i sin stora säng. Så nu ska spjälsängen säljas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0