Träningen.

Styrkedelen gick bra, det var jobbigt men jag fuskade bara en gåner. På armhävningar. Sen kom det där andra som sulle ersätta benstyrkan. Jag ska aldrig mer klaga på benstyrka. Aldrig. Detta liknade en militär hinderbana. , ni vet som i en Amerikansk film. Jag har aldrig varit med om något liknande. Men jag överlevde, fuskade? Ja massor så fort jag fick chansen när sista övningen var färdig var jag nära att spy upp allt vatten jag druckit, det tog ett tag innan illamåendet lade sig.  Nu känner jag mig verkligen trött i hela kroppen så det är lika bra att lägga sig snart.


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Då mår man bra i samvetet sen när man tränat så hårt =)

2009-04-05 @ 21:58:45
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0