Underbart.

Nu orkar jag inte sitta in soffan mer, gick och la mig istället men kom på att jag inte tvättat mattan till vardagsrummet som jag minsann skulle göra idag. Slängde in den i maskinen men tänkte att det är nog lite sent att tvätta nu, kanske ska tänka LITE på grannarna ibland. Så jag använde den manifika knappen tidsfördröjning. Under mina snart fem åt jag haft min underbara Electrolux tvättmaskin (jag tycker electrolux låter fint, lite som luxtvål.) så har jag aldrig använt den knappen! Men nu provade jag och ställte in att den ska starta programet om åtta timmar, altså klockan sju imorgon eller halv sju... det kanske var lite tidigt? Men då är ju mattan ren lagomt till jag orkar dra ur den ur maskinen iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0