Wohooooooooooo.

Var är din mobiltelefon?
I hallen.

Var är din andra hälft?

Jag är en hel människa.

Ditt hår?

Fuktigt efter bad.

Din mamma?
Ingen aning, bryr mig inte heller.

Din pappa?
På sitt jobb.

Syskon?
Har fyra syskon, noll koll på vart dom är just nu.

Det bästa du vet?

När man har ro i kroppen och kan slappna av.

Din dröm inatt?
Jag drömde att jag byggde om hagarna med jättetjocka trästolp som var mer som telestolpar..

Rummet du är i?
Sovrummet, sitter i sängen.

Din hobby?
Hästar.

Din skräck?
Att syret på jorden tar slut och alla dör. Miljökatastrof.  Det blev inte bättre av att jag såg en dokumentär om att växterna inte kan leva om Nordpolen smälter

Var vill du vara om 6 år?
Om sex år är mina barn 10 respektive 7 år. jag är 31. Hoppas jag är klar med min utbildning och får ett bra jobb, ska bo kvar här i området tills barnen gått ut skolan iaf

Var var du igår?
I stan, våxnäs, stallet, hemma, verkstan.

Vad du inte är?
Pigg.

En sak du önskar dig?
En varm skön sommar med mycket tid på stranden.

Var du växte upp?
I Kristinehamn.

.Det sista du gjorde nu?
Kissade.

Dina kläder?
Morgonrock.

Din tv?
Avstängd

Ditt/dina husdjur?
Han sover.

Dator?
Är på i mitt knä.

Ditt humör?
Trött och lugn.

Saknar någon?
Nej.

Din bil?
Står på parkeringen och vilar, idag ska vi cykla om vi ska nånstans!

Något du inte har på dig?
Inget obekvämt.

Favoritaffär?
Maxi

Din sommar?
Lugn

Älskar någon?
Mina barn

Favoritfärg?
Vet inte.

När skrattade du senast?
Igår

När grät du senast?
Igår, innan jag skrattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0