Fredagsmys.

Vi firade just in fredagskvällen med tunnbrödsrullar och nyponsoppa. Köpte en nyponsoppa som det stod utan tillsatt socker på. Jag gillar inte den söta smaken men den här smakade minst lika sött! En mamma på mitt dagis talade om på ett föräldramöte att hon minsan kokar sin egna nyponsoppa till barnens matsäck. Jag fick genast ångest när jag föreställde mig själv gå på knä och plocka nypon i buskarna med två hungriga barn hack i häl. Jävlar vad en del har tid till allt. Om jag fick önska mig en sak så skulle det inte vara obegränsat med pengar utan fler timmar till dyngnet. Men då skulle jag ändå inte plocka nypon. Men kanske hinna med mer av det man vill göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, din blogg är så grymt fin! :O Hur fixade du bakgrunden? :o

2009-08-28 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0