Jag ska uppdatera.

Har inte bloggat sen Midsommar, av lite olika anledningar. Jag skulle kunna säga att jag inte har haft tid för att jag börjat jobba men det är inte riktigt sant, jag har ju suttit vid datorn, inte lika mycket som förut såklart men ändå en del när tillfälle getts Det som utlöste bloggtorkan var att "fel" personer läser min blogg. Så skulle jag tänka till, tänka på VAD jag skriver och då blev det inget roligt längre, man skriver ju lite för att inte tänka så mycket, skriva av tankarna. Nu har jag funderat på att enkelt skaffa lösen till bloggen men jag gillar ju ändå att ha "anonyma" läsare från lite här och där i Sverige. Sen funderade jag på att starta en helt ny blogg och vara anonym, utan bilder och utan att NÅGON mer än närmaste vänner har adressen. Men nja... Det kändes inte heller roligt. Nu går tankarna om jag helt enkelt ska lägga ner skiten eller fortsätta som vanligt, formodligen kommer jag fortsätta men kanske ha lite mera uppehåll tills suget kommer tillbaka.

Jag läser fortfarande era andras bloggar när jag hinner såklart.
Har inte hänt så mycket i livet direkt. Har jobbat, Mattias, pappa Johanna, Emmelie och Madde, favvofröken har varit super snälla och passat mina barn! Tack så myket!

För övrigt har det inte hänt så mycket, sommaren blev ju lite kort, superväder i början och sen regn. Nu är ju inte sommaren slut än men jag har just beställt höstkläder till barnen så det känns lite så. Gjorde 64 timmar på jobbet förra veckan så det är mycket som ska tas igen nu idfag och på Tisdag då jag är ledig. Allt känns eftersatt barnen, hästarna, HUNDEN städningen, TVÄTTEN, bilen brakar väl ihop snart. Kylen ekar!


Hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Som jag längtat! Man har ju sina vanor...man läser andras bloggar i en viss ordning och jag har saknat att läsa din och det har liksom blivit fel i ordningen när du inte uppdaterat nåt. Hoppas att du fortsätter!



Kramiz Å

Postat av: saraseal

tack det var gulligt sagt =)

2009-08-06 @ 19:03:17
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0