Liiiiiiiiiiiiiiiiiiista!

Hur bor du: I lägenhet.
Brukar du komma i tid: Nja.
Hur lång är du: 169 cm
Kan du laga mat: Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: Inget just nu, slutade just ett vikariat.
Vad har du på dig just nu: STOR tröja och trosor.
Har du någon fobi: Kanske inte fobi men jag tycker det är läskigt med spindlar, ormar och höga höjder.
Hade du en bra kväll igår: Jadå
Vilket är ditt senaste inköp: Bröd och plockgodis
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Vet inte
Vem snackade du med senast: Martin,
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte
Saknar du någon just nu: Nej
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Slöa kassörskor när det är lång kö i affären, när dom ska kallprata med kunderna eller inte öppnar en kassa till, då blir jag sjukt irreterad.
Någon jag stör mig på: Marie Polsjö.
Intressen: Hästar.
senaste person du kramade: Ville.
Senaste person du ringde: Minns inte, jag rings mer.
Senaste person som ringde dig: Johanna.
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Nej inteflera barn.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej!
Har rakat dina ben någon gång: Ja idag faktiskt, fredag och allt.
Är du sugen på något nu: Ja, törstig
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 3-4
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: Ja det gör jag väl?
Micro-pop eller poppa själv: Själv om dom är bra gjorda
Brukar du baka: Ibland
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja! Bara mer tid som saknas
Vilken låt lyssnade du senast på: Fallen angel
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja
Vad tycker du är äckligt: Kryp, snor, slem och dålig andedräkt
Har du pengar på mobilen: Har abonnemang,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0