Torsdag.

Idag har det varit ovanligt mycket "jobb" på jobbet, jag har lyckats haft sönder gräsklippare nummer två för sommaren så nu ligger jag lågt tills jag slutar om två veckor =) Bäbis har varit med mig oxå och han har inte heller fått en lugn stund, två i personalen råkar vara lydnadstränare på brukshundsklubben och har förbarmat sig över hans mindre utvecklade talanger.
 
Imorgon är det jobb sen har jag helgen ledig! Ska bli så skönt och jag hoppas verkligen att vädret håller i sig. Kanske kan bli lite bad.
Ska averka några timmar i stallet iaf, ovavsett väder då såklart.. Måste passa på att göra nyttigheter med hästarna, nästa vecka jobbar jag FYRA 7-22 pass och en vanlig tur. men det är ju sista veckan så jag ska inte klaga allt för mycket. Vi tog bilder på Gona igår, tror dom blev fina! La upp två kort Malin hade i ponnybloggen nu iaf om ni vill se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0