Trångt i sängen.

Igårkväll skulle jag vika tvätt men det slutade med att tvätten låg i en hög på min säng, eftersom den är 160 bred så tog jag ett latbeslut att låta den ligga kvar på sidan av sängen och själv ligga stilla på den andra sidan. Även fast jag sover själv så ligger jag av någon anledning längst ut i sängen. Har drömt läskiga mardrömmar hela natten och vaknat flera gånger och det var jag inte ensam om för runt tretiden kom D upp och hade drömt läskigt. Hon placerade sig i mitten av sängen. Efter någon timme kom även lillebror tuffsandes, han insåg tack och lov att det inte var morgon än och somnade om mellan mig och D. Plötsligt kändes inte sängen så stor lämgre, En stor person två små och en rejäl tvätthög. På morgonen hittades även hunden sovandes vid minna fötter.

Idag är det barnkalas. Har inhandlat present och ska bara sanera barnen och klä dom fint så är allt förberett. Det är en dagiskompis som fyller fem år så jag hoppas att jag och Ville får smita iväg medans de kalasar. När D hade kalas så ville några förälldrar sitta kvar under kalastimmarna! Det hade jag inte riktigt räknat med men dom slog sig ner i min skitiga soffa och underhöll sig själva efter att jag serverat kaffe och tårta.

Funderar på att ta upp vinterjackan med, den ligger i förådet tvättad och väntar på mig för visst är det KALLT?? Den är inte så jättevarm så det kan funka. Har såklart hittat en vinterjacka som jag VILL HA men jag vet inte vad den kostar än... Får kanske spara lite, hehe.
Men det ska bli en kall vinter i år sägs det..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha jag har en tvätthög i sängen nu som jag inte orkade vika klart och la på ena sidan av sängen. Jag sover ju ändå själv :P

2009-08-30 @ 19:55:08
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0