10 Sanningar om mig.

 

  1. Jag gillar att se dokumentärer och på kunskapskanlen.
  2. Jag har jättesvårt att äta lagoma matpotioner om det är gott!
  3. Jag har väldigt svårt att somna på kvällen, sitter ofta vaken lååååångt in på natten och är såklart skittrött dagen efter och då spelar det ingen roll om jag jobbar eller är ledig.
  4. Jag är rädd för mycket sedan jag fick barn, innan var jag ganska orädd.
  5. När jag var liten ville jag bli arkitekt och ägnade många timmar åt att skissa ritningar.
  6. Om jag hade obegränsat med pengar skulle jag köpa ett trivsamt lagomt hus nära stan och renovera det som jag önskade,  låta någon bygga ett fint litet stall och ha en anställd som skötte det när jag var borta och lärde mig saker om världen.
  7. Jag vet att Gud inte finns men om han fanns skulle jag be honom dra åt helvete för alla barn han låtit fara illa.
  8. Om jag inte brydde mig om utseendet så skulle jag vara lyckligt gift nu med världens snällaste och trevligaste man, varför ska man vara så jävla ytlig?
  9. Hade jag fått välja så hade jag hetat Marie när jag var liten men nu är jag glad för namnet jag fick.
  10. Jag hoppas att det här året ska bli lungt, tryggt och lyckligt. Drama vill jag gärna slippa ett tag..

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha du är som mig med maten då.. kan inte heller äta lagom om det är gott :(

2009-02-09 @ 09:09:38
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0