Allmän uppmaning.

Eftersom jag jag fått en presentcheck på Beckers färg så har jag tagit tag i målningen den här helgen, målat de möbler jag tänkt måla om länge så nu har jag rejäl värk i handleden. Fattar inte hur målare står ut med att måla hela dagarna, men det är väl runkmuskeln för dom så den är väl tränad.

På Lördag är det alla hjärtans dag, eftersom jag är singel fet och delvis deprimerad över detta så förväntar jag mig MINST en bukett rosor, ok? Choklad är uteslutet eftersom jag nu köpt en våg och fått reda på sanningen. Kanske inte så chockerande men jobbigt att se sådär att man gått upp i vikt.

Anna:
Ja vi kan gärna simma i veckan, ska se vilka dagar jag har kurs bara..
Kan du kanske komma över hit? Det finns ju övernattningmöjligheter hos mig vettu! Helt eget rum kan du få, och en nutrilettpåse.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0