Angående strykjärn.

Jag har bytt gardiner i vardagsrummet och tvättat de som hängde, nu när de torkat och jag skulle stryka dom innan jag la in dom i nån garderob höll jag på att få en mindre hjärnblödning, mitt strykjärn är sladdlöst och man måste ladda upp värmen mellan varven, går sådär och är OERHÖRT irreterande. Så jag har beställt ett nytt, billigaste möjliga MED sladd, jag strycker inte direkt ofta så jag behöver inte ha något avancerat.. Men nu när jag har kollat runt lite på strykjärn så har jag upptäckt vad dyra maskiner det finns!! VEM köper detta?
Exempelvis på OnnOff säljs det ett strykjärn för 14500!!
Kolla själva.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Lär ju inte ska vara någon privatperson iaf

2009-02-05 @ 19:14:39
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0