Dagsuppdatering.

Det har snöat i många timmar nu! Hur mycket ska det bli tro... Heldre snö och fem minusgrader än slask runt nollan. Men våren är väldigt nära nu även om det inte ser ut så. Dagen min dotter föddes minns jag såklart, den dagen hade många Tshirt på sig! 23mars! Det är vi snart, så håll modet uppe!

Imorgon fortsätter Oskydligt dömd på tv4. Jag som trodde det var slut förra säsongen. Men icke! Då har vi något att se imorgon med då.

Annars är planerna för idag att köpa hundmat, vart vet jag inte.. Funderar på att testa ett nytt hundfoder. Just nu är Bäbis inte helt hundra i magen men det beror inte på hans foder utan för att han fick renkött i allahjärtansdag present. Sen ska vi till stallet såklart och efter det blir det hem servera mat igen och stryka sängkläder.. Nu vet ni det

Nu har Vilgot somnat så då kan vi inte åka än.... Kanske ska jag lägga mig och blunda en halvtimma jag med? Vore skönt...

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Stryka sängkläder???

2009-02-17 @ 19:24:32
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0