Dax för säng.

Imorse vaknade Ville en timma innan jag hade tänkt att vi skulle gå upp, men det var faktiskt skönt att ta det lugnt i soffan med kaffet innan dagen började så nu har jag ställt klockan tidigare än vanligt. Men jag kommer nog inte hinna vakna av klockan för Ville somnade jättetidigt ikväll, tio över sex.. så han är nog uppe före mig!

Nu ska jag kolla lite på femmans webbtv innan jag somnar, dom har ett nytt program som heter arga snickare och det var skitbra! Såg även på Rosings program igår och hon verkade mer vettig än någonsinn haha. Roligt med den där Brasilianska kille, läste idag att han inte alls är jätterik som han säger i programet, egentligen jobbar han som diskare och strippa! Men han försöker impa på Linda genom att låstsas vara en superrik snubbe som inte behöver jobba.
Ni kan höra hela historien här.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Tio över sex!?? Då skulle jag aldrig gå upp.. eller jo kanske sen när jag har en till som e bebis :P

2009-02-27 @ 12:30:42
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: sara

va?? han LA SIG tio över sex på kvällen

2009-02-27 @ 12:34:57
URL: http://saraseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0