Eftermiddagens/Kvällens schema.

  • Äta mat med barnen.
  • Invänta min far..
  • Servera honom mat och kaffe.
  • Prata "skit "om en viss person med pappa, vältra mig i eländet en sista gång haha.
  • Åka till stallet
  • Avlösa pappa, Natta barnen
  • Kolla på halvåtta hemma hos mig
  • Titta på du blir vad du äter
  • Rasta hunden för natten, göra mig själv i ordning
  • Dricka te.
  • Borsta tänderna.
  • Lägga mig med datorn i sängen...

Antecknade intresseklubben? :rolleyes:


(jag måste använda smajlisarna nu när dom är nya, men oroa er inte jag tröttnar snart! :thumbup: :cool: )


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag ser inga smileys

2009-02-05 @ 19:15:21
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0