Färdigstädat för idag.

Lägenheten var helt otrolig! Minst tre meter till tak och en otrolig utsikt, hissen var av gammal modell med gallerdörr, den vågade jag inte åka. Kökets kakel såg ut som elfenben och alla fönster hade en platå i marmor eller sten, jättefint  MEN att nå upp till en kökslucka tre meter upp och skura ÖVER den är fan inte lätt! Till fönsterputsningen måste jag skaffa en stege..
Folk tänker nog inte på vad skitigt dom har, först tyckte jag det såg rent ut men olala har hittat en del snusk längst in i frysen, bakom badkaret osv..
Jag kände riktigt av klassskillnaden här, jag städar dom rikas skit :) Men helt ok ändå, lite mediterande att städa faktist.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad fanns den då?

2009-02-24 @ 09:38:15
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0