Förnedringstv?

Kollar på Lyxfällan på tv3. Jag är faktisk ganska övertygad om att om man tar smslån för 100 000 kronor så är man lågbegåvad. I varjefall om man har två små barn att ta hand och försörja om minst 18 år till. Dom här männsikorna behöver ju uppenbarligen hjälp men ska man göra tv av det? Jag tycker förvisso att programmet är underhållande men det blir alltid sånt himla liv om förnedringstv hit och dit när det gäller dakusåpor men det här är ju milt efterblivna människor som filmas, är det ok då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ähh. Jag kommer vara med där snart. Banken kommer neka mig lån och jag kommer vara tillsammans med skit Ellos resten av livet

2009-02-13 @ 19:36:10
Postat av: Sandrah

HAHAHAHAHA

2009-02-14 @ 14:41:54
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0