Fredag den trettonde var det igår.

Jag är barnledig sen igår, har verkligen försökt att ha lite sovmorgon nu men känner mig forfarande lite full nu när jag blev väckt för en timma sedan av ett sms på norska! Det var LITE svårt att förstå så jag vaknade snabbt. Nu kan jag verkligen inte somna om.

Det är altså en Norska som är intresserad av min häst som är till salu. Det har varit några turer för hon skulle först ha en annan häst som blev såld och då ska hon ändå komma hit idag klockan tolv! Känner INTE för det.
Nu ska jag bara se om Malin kan vakna oxå, min bil står nämligen i Skattkärr och det är ett litet problem just nu.. Sa jag att jag var bakfull oxå? Uhh...  :S

Kommentarer
Postat av: sara

skulle du ställa en fråga då?

2009-02-14 @ 10:31:34
URL: http://zasata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0